Programmet for sæsonen 2020/2021    TRYK her for hele programmet Tema:      ”Lys i mørket” - Lys, liv og lyst er noget, vi med glæde hører om og vender os mod, men mørket er kontrasten og nødvendigt – for at vi kan se lyset! Emnet er bl.a. inspireret af, at Dronning Margrethe i 2020 blev født for 80 år siden og kom til verden ”som et lys i mørket”! -Om viden og forståelse gennem erfaringer, oplevelser, undersøgelser, rejser og tænkning. Mere om programmet her TRYK Mødeaftenerne afholdes på Sorø Gymnastikefterskole, Topshøjvej 50, 4180 Sorø. Medlemskort kan købes ved møderne og koster kr. 100,00 for sæsonen. Herudover betales kr. 50,00 for kaffe og kage ved hver af de 7 foredragsaftener.  Man kan også vælge at betale samlet kr. 400,00 for medlemskort og kaffe og kage ved alle foredragsaftenerne.
Aktiviteter
Forside Om foreningen Aktiviteter Medlemsskab Løbesedler Pressemeddelelser Galleri Grundtvig Tidligere programmer Links
Webmaster: Agerskov Webdesign
Aktiviteter